آمازون فارسی - لوگو
آمازون فارسی
علاقه‌مندی‌ها
کالا
مشاهده سبد خرید
  • در حال دریافت اطلاعات ...

قوانین و مقررات فروشگاه

کاربر گرامی، در نظر داشته باشید در جهت استفاده‌ی مناسب از خدمات این فروشگاه، می‌بایست قوانین زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به این فروشگاه و اقدام به ثبت سفارش توسط آنها، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات این فروشگاه خواهد بود. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ها و قوانین قبلی تلقی می‌شود و کاربر بایستی این صفحه را به طور منظم بررسی نموده و نمی‌تواند نسبت به این قوانین اظهار بی اطلاعی نماید.

  1. تعاریف
    به منظور شفاف‌سازی اطلاعات، کوتاه‌نویسی و برداشت مشترک از واژه‌ها، کلماتی که در متن قوانین مندرج شده است را به شرح زیر تعریف می‌کنیم.
    1. فروشگاه: صاحب این صفحه وب‌سایت با دامنه‌ی مشخص شده در نوار آدرس مرورگر (بدون کلمه rules) به عنوان فروشنده
    2. کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه شده و صفحات آن را مرور می‌کند
    3. عضو: هر کاربری که اقدام به ثبت اطلاعات هویتی (همانند شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و ...) می‌کند.
    4. مشتری: هر عضوی که هر کدام از محصولات فروشگاه را خریداری نماید.
    5. سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری در سبد خرید خود داشته و قصد خرید آنها را دارد
       
  2. ثبت سفارش
    ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و پذیریش قوانین فروشگاه بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه نماید و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت کند.
     
  3. مراحل خرید / ثبت سفارش
    1. افزودن محصول یا محصولات فروشگاه به سبد خرید
    2. ثبت‌نام یا ورود به پنل کاربری فروشگاه
    3. ثبت نشانی (مشتری بایستی نشانی معتبر خود را در بخش نشانی‌ها ثبت نماید، در غیر این صورت مسئولیت هر گونه ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان خواهد بود. همچنین مشتری می‌تواند اطلاعات شخص دیگری را به عنوان گیرنده‌ی سفارش ثبت نمایند که در این صورت ارائه کارت شناسایی معتبر به هنگام دریافت کالا توسط گیرنده الزامی خواهد بود)
    4. پرداخت مبلغ سفارش:‌ مشتری می‌تواند مبلغ سفارش را از درگاه پرداختی که توسط فروشگاه به آن منتقل می‌شود، پرداخت نماید.
    5. دریافت رسید: پس از پرداخت موفق، مشتری به فروشگاه بازگردانده شده و رسیدی در خصوص موفقیت آمیز بودن پرداخت دریافت می‌نماید.
       
  4. پیگیری سفارش
    پس از پرداخت موفق و ثبت سفارش، یک اعلان پیامکی برای مشتری ارسال خواهد شد. سپس مشتری می‌تواند از طریق شماره سفارش ارسال شده، از داخل پنل کاربری خود وضعیت سفارش را پیگیری نماید.
     
  5. بررسی و ارسال سفارش
    تمامی سفارشات در فروشگاه در روزهای کاری (به استثنای تعطیلات عمومی) بررسی و اعلام موجودی می‌شوند و سفارشاتی که در ایام تعطیلات ثبت می‌شوند، در اولین روز پس از تعطیلات بررسی و در صورت موجودی ارسال می‌شوند. البته ثبت سفارش در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می‌باشد. پس از ارسال سفارش، اطلاعات رهگیری سفارش ثبت می‌شود و با اعلان پیامکی به اطلاع مشتری می‌رسد.

    تمامی سفارشات حداکثر در 1تا 3 روز کاری ارسال می‌شوند. منظور از ارسال، صرفا تحویل مرسوله به شرکت خدمات پستی می‌باشد و زمان رسیدن مرسوله به شهر مشتری، بسته به عواملی همچون فاصله از مبدا، مواجهه با تعطیلات پیش رو یا ... متفاوت می‌باشد.
     
  6. روش‌های ارسال سفارش
    به صورت کلی فروشگاه سفارش را از 3 طریق با شرکت‌های پست جمهوری اسلامی، باربری یا تیپاکس ارسال می‌کند که گاهی می‌تواند بر اساس انتخاب مشتری تعیین شود. البته در صورتی که سفارش درون شهری یا درون استانی باشد، ممکن است شیوه‌ی ارسال کالا متفاوت باشد که این امر توسط پیامک به اطلاع مشتری می‌رسد.
     
  7. هزینه ارسال
    پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر محل سکونت مشتری و میزان خرید، هزینه‌ی ارسال (رایگان، پرداخت کامل، پیش پرداخت یا پرداخت در محل) به اطلاع مشتری می‌رسد.
     
  8. تحویل کالا
    مشتریان محترم بایستی پیش از دریافت مرسوله و امضا، از صحت و سلامت بسته‌ی مرسوله اطمینان حاصل نمایند. دقت داشته باشید بسته‌بندی بایستی سالم و بدون ایراد یا ضربه خوردگی ظاهری باشد، در غیر این صورت از تحویل گرفتن آن خودداری نمائید و بلافاصله موضوع را با فروشگاه درمیان بگذارید.

    طبق دستورالعمل پلیس محترم فتا در هنگام تحویل سفارشات آنلاین (سفارشاتی که پرداخت آنها از درگاه پرداخت و آنلاین بوده است)، ارائه کارت ملی مطابق با اطلاعات فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را به صورت آنلاین انجام داده است، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل کاربری، بخش پیغام‌ها، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه‌ی ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
     
  9. عدم تامین کالا
    در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی یا عدم تامین کالا در زمان مشخص، مبلغ پرداخت شده حداکثر طی  48 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ارتباط تلفنی یا تیکت در پنل کاربری) واریز خواهد شد.
     
  10. تحویل کالا
    مشتری موظف است هنگام مراجعه مامور پست در محل  مشخص شده در فرم سفارش حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل ،، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه اداره پست ، به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و کالای خود را دریافت کند ، بدیهی است در صورت عدم حضور در محل اعلام شده در هنگام سفارش و برگشت محصول ، هزینه ارسال مجدد با مشتری خواهد بود
  11. خطا در ثبت قیمت
    اگر قیمت کالایی به دلیل اشتباه نیروی انسانی یا خطا در سیستم به اشتباه ثبت شود، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است مبلغ واریز شده توسط مشتری در اسرع وقت طی 40 ساعت کاری به خساب اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد و مشتری با آگاهی از این قوانین، در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
     
  12. شرایط عودت کالا
  13. با توجه به اینکه خط مشی فروشگاه ، جذب و جلب رضایت مشتری ست ، تمام محصولات قبل از بسته بندی و ارسال  توسط کارشناس فروشگاه مورد بررسی فنی و کنترل دقیق  کیفی میشود با این وجود چنانچه مشکلی فنی در کالا باشد مشتری باید ظرف ۴۸ساعت با پشتیبانی سایت تماس گرفته و موضوع را گزارش کند و با هماهنگی با کارشناس فروشگاه ، کالا را  عودت نماید. هزینه بازگشت کالا به عهده فروشگاه می باشد و به حساب مشتری واریز میگردد ، بدیهی ست چنانچه مشکل فنی در کالا تا ۴۸ ساعت گزارش نشود ، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبول عودت کالا ندارد 
  14. راه‌های ارتباط الکترونیکی
    شماره موبایل یا ایمیلی که مشتری به عنوان راه ارتباطی خود ثبت می‌کند، مورد تائید مشتری بوده و تمام ارتباطات فروشگاه با ایشان (شامل اعلان‌های پیامکی یا سرویس ایمیل) از این طریق صورت می‌گیرد. جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد فروشگاه برای اعضای خود اعلان پیامکی یا ایمیل ارسال کند که در صورت عدم تمایل ایشان، می‌تواند این سرویس را لغو نمایند.

    تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با کاربران، همان اطلاعات و شماره‌های ثبت شده در صفحه درباره‌ی ما می‌باشد و غیر از آن از راه دیگری با کاربران تماس نمی‌گیریم. کاربران نیز جهت برقراری ارتباط، می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در صفحه درباره ما استفاده کنند.
     
  15. رعایت ادب و احترام متقابل
    از آنجائیکه در فروشگاه امکان اظهار نظر در خصوص محصولات و ثبت پیشنهادات و سوالات فراهم شده است، لذا رعایت احترام متقابل امری شایسته است و کاربر متعهد می‌شود از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی و مخالف با قوانین جمهوری اسلامی به گونه‌ای که حریم خصوصی افراد یا حقوق مالیکت معنوی تهدید گردد، جدا خودداری نماید در غیر این صورت کلیه مسئولیت و عواقب ناشی از این امر، بر عهده ایشان می‌باشد.

    لازم به ذکر است که فروشگاه در خصوص نشر یا عدم نشر دیدگاه‌ها و نظرات کاربران، اختیار کامل دارد.

    در صورتی‌که کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

    توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید. همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری فرمائید.
     
  16. صحت محتوا و محصولات سایت
    تمامی اطلاعات محصولات و محتوای سایت از منابع و مراجع با اصالت و شرکت‌های سازنده محصولات دریافت می‌شود. فروشگاه تضمین نمی‌کند که توضیحات و صفات محصولات و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد، لذا اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات مندرج در فروشگاه است، تنها راه حل، استرداد کالا در صورت عدم استفاده و در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشد. در این خصوص بایستی توافق بین فروشگاه و مشتری صورت گیرد.
     
  17. مسئولیت‌های متقابل فروشگاه و کاربران
    هر گونه استفاده‌ی غیر متعارف، غیرمجاز و غیرقانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان‌های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

    مشتری موظف به حفاظت از اطلاعات احراز هویت خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق نام کاربری و رمز عبور آن‌ها صورت می گیرد، بر عهده ایشان است.

    فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور ایشان و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
     
  18. حق مالکیت مادی و معنوی
    کلیه محتوای فروشگاه صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی‌برداری و استفاده‌ی شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
     
  19. اختیارات فروشگاه

    فروشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در فروشگاه از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات فروشگاه، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

    فروشگاه در هر زمانی اختیار دارد که بنا به شرایط و مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

  20. فورس ماژور
    تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (همانند جنگ، بیماری‌های همه‌گیر، سیل، زلزله، قحطی، خرابی زیرساخت‌ها و ...)، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.

  21. حریم خصوصی
    تمامی اطلاعاتی که مشتری در اختیار فروشگاه قرار می‌دهد اعم از شماره موبایل، آدرس و ... در جهت تامین سرویس‌هایی که ایشان درخواست کرده است مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شخص ثالث یا عوامل خارجی واگذار نمی‌شود.

    فروشگاه در جهت ارتباط با کاربران، اطلاع رسانی به روزرسانی‌ها و تحقیقات بازاریابی ممکن است از برخی اطلاعات استفاده کند و برای مشتریان خود پیامک‌های خدماتی ارسال نماید.

    اطلاعات ورود به پنل کاربری فروشگاه شامل شماره تلفن همراه و رمز عبور خواهد بود. حفظ و نگهداری رمزعبور بر عهده مشتریان است. فروشگاه همواره تاکید می‌کند تا کاربران از رمزهای عبور طولانی و نامنظم (شامل توکن های @,#,%,&,...) استفاده نمایند تا امنیت حساب کاربری ایشان تا حد بالایی تضمین گردد.

    فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده در صفحه درباره‌ی ما، با مدیران فروشگاه در میان بگذارید.